Wednesday 1 September 2010

insan bunu kendine neden yapar?

Olgar ve Cagri'nin bu olaganustu seruvenune hos bir dokunusda bulunmak geldi icimden. Bunca yol ve caba nicin sadece kendileri icin "self indulgence" olsun ki? Ha olsun o ayri konu da, dunyanin bir diger ucundaki garibanlara dokunsun ucu azicik.. Iste burada OXFAM adli yardim kurulusu giriyor devreye. Oxfam; 100 kadar ulkedeki basta aclik, zulum, fakirlik, haksizlik ve dogal felaketler konusunda cozumler uretmeyi hedefleyen onemli bir yardim kurulusu. Bizimkilerin blog basligini kesip yapistirdigim "Baskentleri Birlestirmek" adli bu yardim toplama projesine bizim koyde tanidigim herkezden destek geldi. "Campaigning for Change" sloganını benimseyerek bir miktar para toplamaya bizim komsu Sylvia ve John'dan basladim. Simdiden, £100 pounda yaklastik ki bu miktar Afrika'da butun bir koyun 6 aylik temel ilac parasini karsiliyormus... Yardim etmek isteyenler paralarini bana veya dondugunde Olgar ve Cagriya ulastirabililer, (ayrica internetten de bir odeme linki koymayi becerecem umuyorum) 1 TL veya 1 £ farketmez, ustelik Ramazan ayi, be humankind, hadi bakalim ... Olgar'in Halasigil Ozlem

No comments:

Post a Comment